Фізика 11 клас (дистанційне навчання)

Оберіть тему та запропонований матеріал, який Ви вивчаєте (написи праворуч від теми, що є незакреслиними, - клікабельні)

   Любі учні! Ви опрацьовуєте та оформлюєте матеріал письмово в робочому зошиті. З усіма питаннями, що виникають, ви можете звертатися за електронною адресою scherstiuk.s@gmail.comабо писати їх у коментарях на цій сторінці.


2019/2020 навч.рік (період з 12.05 по 29.05)
Урок для 11-А та 11-Б;
1. Тема: Повторний тест з теми "Атомна та ядерна фізика". 
Тест доступний для тих, хто з певних причин не зміг написати його на позаминулому тижні. 
Тест буде доступним 19.05 з 12:00 до 20:00. Час виконання 45 хвилин
Обираємо той варіант, на якому сиділи у класі
Варіант 1
Варіант 2

2. Проєктна робота
За наступні 3 тижні відправити 1 проєктну роботу згідно рекомендованих тем на електронну адресу, вказану вище.



2019/2020 навч.рік (період з 04.05 по 08.05)
Урок для 11-А та 11-Б;
Узагальнюючий тест з теми "Атомна та ядерна фізика" відбудеться 08.05 з 14:00 по 14:40
Обираємо той варіант, на якому ви зазвичай сиділи. 
Варіант 1
Варіант 2
2019/2020 навч.рік (період з 27.04 по 30.04)
Урок 28.04 (пара) для 11-Б; 
Урок 30.04 та 01.05 для 11-А
Тема: Елементарні частинки
1. Опрацювати Навчальну презентацію.
2. Переглянути навчальні відео: Відео 1, Відео 2, Відео 3.
3. "Пограйтесь" з інтерактивною 3D-сценою за допомогою освітньої програми Mozaik3D.
4. Проаналізувати отриману інформацію та візуалізувати її за допомогою таблиці, схеми, художнього бачення тощо. Отриманий результат, відправити на електронну адресу, вказану вище до 05.05 включно.
2019/2020 навч.рік (період з 21.04 по 24.04)
Повторний тест з теми "Радіоактивне випромінювання. Закони радіоактивного розпаду". Доступний сьогодні 23.04 з 10:00 до 23:00.
Урок 21.04 для 11-Б; 
Урок 23.04 для 11-А
Тема: Експериментальна робота. Дослідження треків заряджених частинок
1. Виконати дослідження треків заряджених частинок згідно протоколу роботи. Виконане дослідження відправити на електронну адресу, вказану вище.
Урок 21.04 для 11-Б; 
Урок 24.04 для 11-А
Тема: Ланцюгова ядерна реакція. Термоядерний синтез
1. Опрацювати Навчальну презентацію та Теоретичний матеріал. Зробити опорний конспект у робочому зошиті та опрацювати вже розв'язані задачі.
Урок 24.04 для 11-Б; 
Урок 24.04 для 11-А
Тема: Ланцюгова ядерна реакція. Термоядерний синтез. Розв'язування задач
1. З документа "Задачі":
        1.1. учні 11-А класу та 11-Б (група географів) розв'язують задачі № 1,3,7;
       1.2. учні 11-Б (група математиків) розв'язують задачі № 2,5,6,8;
       1.3. для тих, хто складає ЗНО з фізики повинні бути розв'язані задачі № 1-10.
2019/2020 навч.рік (період з 13.04 по 17.04)
Урок 14.04 для 11-Б; Урок 16.04 для 11-А
Тема: Види радіоактивного випромінювання. Закон радіоактивного розпаду
1. Опрацювати Навчальну презентацію та Теоретичний матеріал. Зробити опорний конспект у робочому зошиті

Урок 14.04 для 11-Б; Урок 17.04 для 11-А
Тема: Закон радіоактивного розпаду. Розв'язування задач
1. Опрацюйте текстовий документ "Закон радіоактивного розпаду". Проаналізуйте приклади розв'язаних задач. З пункту "Розв'яжіть самостійно":
        1.1. учні 11-А класу та 11-Б (група географів) розв'язують задачі № 1,3,6,8;
       1.2. учні 11-Б (група математиків) розв'язують задачі № 4,5,7,9,10;
       1.3. для тих, хто складає ЗНО з фізики повинні бути розв'язані задачі № 1-10.
Урок 17.04 для 11-А та 11-Б
Тема: Отримання та застосування радіонуклідів. Методи реєстрації йонізуючого випромінювання. Дозиметри
1. Тест з теми "Радіоактивне випромінювання. Закон радіоактивного розпаду". Обираєте той варіант, на якому ви зазвичай сиділи.
Варіант 1
Варіант 2
Тест доступний з 14.04 10:00 до 21.04 23:00 включно.
2. Опрацювати Навчальну презентацію та Теоретичний матеріал. Зробити опорний конспект у робочому зошиті
2019/2020 навч.рік (період з 06.04 по 10.04)
Урок за 07.04 (11-Б) та за 09.04 (11-А)
Тема: Квантово-оптичні генератори. Принцип дії лазера
1. Тест з теми "Види спектрів. Основи спектрального аналізу" (відкрито з 06.04 по 10.04)
2. Навчальна презентація
3. Теоретичний матеріал
Урок за 07.04 (11-Б) та за 10.04 (11-А)
Тема: Енергія зв'язку атомного ядра. Дефект мас
1. Навчальна презентація
2. Теоретичний матеріал
Урок за 10.04 (11-Б) та за 10.04 (11-А)
Тема: Енергія зв'язку атомного ядра. Дефект мас. Розв'язування задач
1. Опрацюйте текстовий документ "Дефект мас". Перепишіть до робочого зошита приклади розв'язаних задач. З пункту "Розв'яжіть самостійно":
        1.1. учні 11-А класу та 11-Б (група географів) розв'язують задачі № 1,3,5;
       1.2. учні 11-Б (група математиків) розв'язують задачі № 2,5,6,7;
       1.3. для тих, хто складає ЗНО з фізики повинні бути розв'язані задачі № 1-7.
2019/2020 навч.рік (період з 30.03 по 03.04)
Виконуйте завдання з кожної теми у запропонованій послідовності
Тема: Розвиток уявлень про атоми. Енергетичні рівні атомів. Постулати Бора. Гіпотеза де Бройля (11-Б (урок за 31.03), 11-А (урок за 02.04)):
1. Повторюємо розвиток уявлень про будову атома, будову ядра атома та ізотопи хімічних елементів (курс 9-го класу)
     1.1. Проаналізуйте схему та запишіть основне.
     1.2. У 1908-1911 роках під керівництвом Е.Резерфорда досвідчений дослідник Г.Гейгер та молодий аспірант Е.Марсден провели серію дослідів для з'ясування структури атома (на цей час справедливою була будова атома Дж.Томсона). Користуючись симуляцією, проаналізуйте отримані результати.
    1.3. Користуючись симуляцією "Символ", пригадайте як, за допомогою "Періодичної системи хімічних елементів Д.І.Менделєєва", встановити кількість нуклонів: протонів та нейтронів у ядрі, а також електронів навколо ядра.
2. Зародження квантової теорії атома:
     2.1. Навчальна презентація
     2.2. Теоретичний матеріал
  Примітка: якщо Ви не маєте можливості працювати з онлайн-ресурсами, то опрацьовуйте параграф 36; Вправа 36 (1).

Тема: Постулати Бора. Розв'язування задач (11-Б (урок за 31.03), 11-А (урок за 03.04))
1. Опрацюйте текстовий документ "Постулати Бора. Гіпотеза де Бройля". Схеми до задачі 4,5Перепишіть до робочого зошита приклади розв'язаних задач. З пункту "Розв'яжіть самостійно":
        1.1. учні 11-А класу та 11-Б (група географів) розв'язують задачі № 1,3,7;
       1.2. учні 11-Б (група математиків) розв'язують задачі № 2,5,6,8;
       1.3. для тих, хто складає ЗНО з фізики повинні бути розв'язані задачі № 1-8.
   Примітка: якщо Ви не маєте можливості працювати з онлайн-ресурсами, то опрацьовуйте параграф 36; Вправа 36 (2-5).

Тема: Випромінювання та поглинання світла атомами. Спектри (11-А та 11-Б (урок за 03.04))
1. Тест з теми "Постулати Бора. Гіпотеза де Бройля" (тестування проходимо самостійно для оцінювання рівня засвоєння матеріалу (дедлайн 03.04))
2. Навчальна презентація
   Примітка: якщо Ви не маєте можливості працювати з онлайн-ресурсами, то опрацьовуйте параграф 37; Вправа 37 (1-3).
2019/2020 навч.рік (період з 12.03 по 20.03)
Виконуйте завдання у запропонованій послідовності
Тема: Квантові властивості світла (для 11-А (урок за 12.03)):
2. Текст до презентації (пояснення матеріалу)
4. Симуляція: спектр АЧТ


Тема: Квантові властивості світла. Розв'язування задач (для 11-А (пара за 13.03, для 11-Б (урок за 13.03))):
1. Опрацюйте текстовий документ "Стала Планка. Розв'язування задач". Перепишіть до робочого зошита приклади розв'язаних задач. З пункту "Розв'яжіть самостійно":
        1.1. учні 11-А класу та 11-Б (група географів) розв'язують задачі №1,2,5,7,9;
           1.2. учні 11-Б (група математиків) розв'язують задачі №3,4,6,8,11.
       1.3. для тих, хто складає ЗНО з фізики повинні бути розв'язані задачі №1-13.
      Примітка: якщо Ви не маєте можливості працювати з онлайн-ресурсами, то опрацьовуйте параграф 33; Вправа 33.

Тема: Фотоефект. Закони Фотоефекту (для 11-А (урок за 19.03, для 11-Б (урок №1 за 17.03))):
1. Навчальна презентація (для відтворення відео-матеріалів на них потрібно натиснути)
2. Додатковий теоретичний матеріал (для кращого розуміння)

Тема: Фотоефект. Закони Фотоефекту. Розв'язування задач (для 11-А (урок №1 за 20.03, для 11-Б (урок №2 за 17.03))):
1. Опрацюйте текстовий документ "Фотоефект. Розв'язування задач". Перепишіть у робочий зошит приклади вже розв'язаних задач. З пункту "Розв'яжіть самостійно":
           1.1. учні 11-А та 11-Б (група географів) розв'язують задачі №1,2,3,5,7
           1.2. учні 11-Б (група математиків) розв'язують задачі №4,6,8,9
           1.3. хто складає ЗНО, розв'язує задачі №1-9
        Примітка: якщо Ви не маєте можливості працювати з онлайн-ресурсами, то опрацьовуйте параграф 34; Вправа 34.
Тема: Шкала електромагнітних хвиль (для 11-А (урок №2 за 20.03, для 11-Б (урок за 20.03))):
1. Навчальна презентація
2. Навчальне відео
          Примітка: якщо Ви не маєте можливості працювати з онлайн-ресурсами, то опрацьовуйте параграф 35; Вправа 35(1-3).
Фізика
2019/2020 навч.рік


Формула тонкої лінзи.                                             Відео    Текст   Завдання
Розв'язування задач(для 11-А)
Оптичні системи(для 11-А)                                     Відео    Текст   Завдання
(завдання будуть доступні 07.02.2020 та 10.02.2020 року. Час виконання 20 хвилин. Якщо ви не маєте можливості виконати завдання, то ви зможете пройти його після виходу на навчання. Не хвилюйтеся - це неостаточний результат: оцінку можна буде скоригувати (перескласти))
Узагальнююче завдання (тест) з теми "Геометрична оптика" (для 11-А та 11-Б)
(завдання будуть доступні 10.02.2020 року та 11.02.2020 року. Час виконання 45 хвилин. Якщо ви не маєте можливості виконати завдання, то ви зможете пройти його після виходу на навчання.Не хвилюйтеся - це неостаточний результат: оцінку можна буде скоригувати (перескласти))
Оберіть варіант, на якому ви сидите
Дисперсія світла.                                      Демонстрація    Текст   Завдання
Спектроскоп(для 11-Б)
Фізика
2018/2019 навч.рік

Геометрична оптика                                      Завдання

Немає коментарів:

Дописати коментар