Фізика 9 клас (дистанційне навчання)

Оберіть тему та запропонований матеріал, який Ви вивчаєте (написи праворуч від теми, що є незакреслиними, - клікабельні)

   Любі учні! Ви опрацьовуєте та оформлюєте матеріал письмово в робочому зошиті. З усіма питаннями, що виникають, ви можете звертатися за електронною адресою scherstiuk.s@gmail.comабо писати їх у коментарях на цій сторінці.


2019/2020 навч.рік (період з 18.05 по 29.05)
Уроки для 9-А, 9-Б, 9-В
Тема: Фізичні закони навколо нас (завдання на 2 тижні)
1. Дати відповідь на 10 будь-яких задач із списку завдань. Готову роботу відправити на електронну адресу, вказану вище.

Тема: Повторний тест з теми "Імпульс. Закони збереження імпульсу та енергії". 
Тест доступний для тих, хто з певних причин не зміг написати його на минулому тижні. 
Тест буде доступним 19.05 з 12:00 до 20:00. Час виконання 45 хвилин
Обираємо той варіант, на якому сиділи у класі
Варіант 1
Варіант 2


2019/2020 навч.рік (період з 12.05 по 15.05)
Уроки для 9-А, 9-Б, 9-В
Тема: Узагальнюючий тест з теми "Імпульс. Закони збереження імпульсу та енергії".
Обираємо той варіант, на якому сиділи зазвичай у класі:
Час змінено у зв'язку з технічними причинами
Тест відбудеться 15.05 о:
15:00 до 15:45 для 9-А класу
Результати можна дізнатися у вчителя після 18:00
13:00 до 13:45 для 9-Б класу
Результати можна дізнатися у вчителя після 18:00
14:00 до 14:45 для 9-В класу
Результати можна дізнатися у вчителя після 18:00
2019/2020 навч.рік (період з 04.05 по 08.05)
Уроки з 04.05 по 08.05 для 9-А, 9-Б, 9-В
Тема: Підготовка до контрольної роботи з теми "Імпульс. Закони збереження імпульсу та енергії"
1. Самостійно розв'язати завдання з презентації.
2. Зробити перевірку розв'язаних завдань згідно документу "Самоперевірка". Для себе зазначити, на які завдання потрібно звернути увагу.
2019/2020 навч.рік (період з 27.04 по 30.04)
Урок 27.04 для 9-Б,
Урок 28.04 для 9-А, 9-В
Тема: Фундаментальні взаємодії у природі
1. Опрацювати навчальну презентацію: зробити у робочому зошиті опорний конспект
2. Опрацювати теоретичний матеріал даної теми
Урок 28.04, 29.04, 30.04 для 9-А, 9-Б, 9-В
Тема: Закони збереження імпульсу та енергії. Узагальнення
1. Тест на тему "Закони збереження імпульсу та енергії". Тест доступний з 28.04 по 04.05 включно.
2019/2020 навч.рік (період з 21.04 по 24.04)
Урок 21.04 для 9-А, 9-Б, 9-В
Тема: Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах
1. Опрацювати навчальну презентацію: зробити у робочому зошиті опорний конспект
2. Опрацювати теоретичний матеріал даної теми
Урок 22.04, 23.04, 24.04 для 9-А, 9-Б, 9-В
Тема: Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах
1. Опрацювати документ "Задачі". Розібрати приклади розв'язаних задач. У робочому зошиті розв'язати задачі з пункту "Розв'яжіть самостійно". Розв'язані задачі відправити на електронну адресу, вказану вище до 28.04 включно.
2019/2020 навч.рік (період з 13.04 по 17.04)
Урок 13.04 для 9-Б; Урок 14.04 для 9-А та 9-В
Тема: Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики
1. Опрацювати навчальну презентацію: зробити у робочому зошиті опорний конспект
Урок 14.04 для 9-Б; Урок 15.04 для 9-В; Урок 16.04 для 9-А
Тема: Реактивний рух. Розв'язування задач
1. Розв'язати задачі самостійно. Відправити на електронну адресу, згадану вище, (або у viber, telegram) фото (скан-зображення) робочого зошита з розв'язаними задачами до 18.04 включно.
Урок 16.04 для 9-В; Урок 17.04 для 9-А та 9-Б
Тема: Досягнення космонавтики. Проєктна робота
1. Тест на тему "Реактивний рух". Тест доступний з 14.04 по 21.04 включно
2. Підготувати (за бажанням) проєктну роботу на одну із запропонованих тем та відправити на електронну адресу, згадану вище. Теми проєктів
2019/2020 навч.рік (період з 06.04 по 10.04)
Урок 06.04 для 9-Б, Урок 07.04 для 9-А та 9-В
Тема: Взаємодія тіл. Імпульс
Урок 07.04 для 9-Б, Урок 08.04 для 9-В, Урок 09.04 для 9-А
Тема: Закон збереження імпульсу. Розв'язування задач
1. Приклади роз'язування задач. Опрацювати у робочому зошиті письмово.
Урок 09.04 для 9-В, Урок 10.04 для 9-А та 9-Б
Тема: Закон збереження імпульсу. Розв'язування задач
1. Розв'яжіть задачі самостійно. Відправити на електронну адресу, згадану вище, (або у viber, telegram) фото (скан-зображення) робочого зошита з розв'язаними задачами до 12.04 включно.
2. Тест на тему "Імпульс. Закон збереження імпульсу". Тест доступний до 10.04 включно.
2019/2020 навч.рік (період з 30.03 по 03.04)
Виконуйте завдання з кожної теми у запропонованій послідовності
Тема: Рух під дією декількох сил (9-Б (урок за 30.03), 9-А та 9-В (урок за 31.03)):
1. Тест на закріплення отриманих знань з теми "Рух тіл під дією сили тяжіння"(тестування проходимо самостійно, щоб оцінити свій рівень засвоєння матеріалу)(дедлайн 31.03)
2. Пригадуємо сили: рухаючись по червоних лініях, знайдіть для кожної сили її означення та формулу. Запишіть до зошита.

Тема: Рух під дією декількох сил. Розв'язування задач (9-Б (урок за 31.03), 9-А(урок за 02.04),  9-В (урок за 01.04)):
1. Перегляньте відео "Розв'язування задач на рух тіла під дією декількох сил по горизонтальній поверхні" з поясненням (слово "відео" є клікабельним)
2. Розв'яжіть самостійно задачі для закріплення теми (слово "задачі" є клікабельним)
Тема: Рух під дією декількох сил. Розв'язування задач (9-А та 9-Б (урок за 03.04), 9-В (урок за 02.04)):
1. Перегляньте відео "Розв'язування задач на рух тіла під дією декількох сил по вертикалі та похилій площині" з поясненням (слово "відео" є клікабельним)
2. Розв'яжіть самостійно задачі для закріплення теми (слово "задачі" є клікабельним)
3. Тест на закріплення отриманих знань з теми "Рух тіл під дією декількох сил"(тестування проходимо самостійно, щоб оцінити свій рівень засвоєння матеріалу) (дедлайн 03.04)
2019/2020 навч.рік (період з 12.03 по 20.03)
Виконуйте завдання з кожної теми у запропонованій послідовності
Тема: Закони Ньютона та закон Всесвітнього тяжіння (повторення):
1. До вашої уваги пропонується флеш-симуляція. Граючись з 4-ма доступними симуляціями, поторіть закони Ньютона. У зошиті запишіть, у якій симуляції, який(які) закон(и) Ньютона зустрічається(ються) (наприклад, Перший закон Нютона можна спостерігати у 2-й симуляції, тому що поки манекен не подіяв на тіло, то воно перебувало у стані спокою, та якщо він припинив тиснути на ящик з певною силою, а руху нічого не заважає (нема сили тертя), то тіло рухалося з постійною швидкістю, тобто рівномірно).

2. Досліджуючи гравітаційну взаємодію між тілами за допомогою флеш-симуляції, встановіть як залежить сила гравітаційної взаємодії між двома тілами від їх маси та відстані між ними. Спостреження та висновок запишіть до робочого зошита.
3. Тест на закріплення отриманих знань з теми "Закони Ньютона"(тестування проходимо самостійно, щоб оцінити свій рівень засвоєння матеріалу)
Тема: Рух під дією сили тяжіння:
3. Експериментальна частина: розв'яжіть задачу за допомогою 4-ї симуляції "Лабораторія" та оформіть її у зошитіЗадача: З висоти 9 м з гармати у горизонтальному напрямі (під кутом 0 градусів до горизонту) вилітає гарбуз масою 30 кг та діаметром 0,4 м з початковою швидкістю 20 м/с. Визначте через який час він досягне землі та яка дальність його польоту.
4. Використовуючи симуляцію складіть самостійно 2 задачі на горизонтальний рух та розв'яжіть їх. Запишіть у робочий зошит.

2019/2020 навч.рік
Узагальнююче завдання (тест) з теми "Атомна та ядерна фізика"
(даний вид роботи буде доступний 07.02.2020 року, 10.02.2020 року та 11.02.2020 року. Час виконання 45 хвилин. Якщо ви не маєте можливості виконати завдання, то ви зможете пройти його після виходу на навчання. Не хвилюйтеся - це неостаточний результат: оцінку можна буде скоригувати (перескласти))
Оберіть варіант, на якому ви сидите
Навчальний проект (підручник ст.184) - за бажанням
(роботу відправити на поштову адресу scherstiuk.s@gmai.com. В темі листа вказати: ПІП, клас, тему роботи)
Рівноприскорений рух. Прискорення                    Відео   Текст   Завдання
або у підручнику параграф 28. Впр.28(2-5)
Переміщення під час                                                 Відео   Текст   Завдання
рівноприскореного руху
або у підручнику параграф 29. Впр.29(1-3)
2018/2019 навч.рік

Рівноприскорений рух.                                             Відео   Текст   Завдання
Розв'язування задач     
Графіки рівноприскореного                                    Відео   Текст   Завдання
прямолінійного руху

6 коментарів:

  1. пишите проще и раздельно каждый класс

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Доброго вечора. Уточніть, будь ласка, що саме потрібно писати простіше?

      Видалити
  2. а Експериментальна частина её обезательно выполнять?

    ВідповістиВидалити
  3. а как будет работать кр 14.05, для 9-А, вы получаеться откроете ссылку в 12, а потом закроете в 12.45 или как?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. О 12:00 посилання відкриється, а в 12:50 закриється автоматично. 5 хвилин даю запасних)

      Видалити