06.10.15

Новини

У середу, 27 січня, відзначається Міжнародний день пам'яті жертв Голокосту, проголошений резолюцією Генеральної Асамблеї ООН від 1 листопада 2005 року. Співавторами цього документа виступили 100 держав світу. Він розроблений в пам'ять про жертв нацистського терору під час Другої світової війни. Україна на державному рівні приєдналася до відзначення цієї міжнародної дати у 2012 році, хоча й була однією з шести країн-ініціаторів прийняття оонівської резолюції.

                 


                 
Детальніше дивись на сайті: 


Заборона на заняття в столичних школах продовжено!!!

Заборона на заняття в школах Києва, введений через спалах грипу та ГРВІ, продовжили до понеділка, 1 лютого. Про це РБК-Україна заявив радник міського голови Києва Михайло Радуцький.
Радуцький також зазначив, що в п'ятницю Київська міська державна адміністрація знову розгляне питання продовження профілактичних заходів у школах столиці.

                 


Карантин у школах Києва обговорювалося в Київській міській адміністрації вже кілька днів у зв'язку із зростанням захворювань на грип та ГРВІ в Україні з початку 2016 року. Хоч епідемії грипу офіційно немає, але лякають випадки захворювання грипом з летальним результатом змусили владу міста прийняти рішення про введення карантину в школах.

Карантин у школах Києва запроваджується з 16 січня 2016 року. Скільки днів карантин триватиме поки точно не відомо: "до поліпшення епідеміологічної обстановки"





Вірш з математики

Автор: Гнатченко Анастасія 5-Б
Дата написання: 24.12.2015
Вчитель: Калюжна Н. С.

Лише тиждень розділяє
з Новим роком нас усіх
В Новий рік нас всіх чекає
дітвори веселий сміх.

Привітаємо усіх: 
і дорослих, і малих.
Щоб не були марні 
справи і старання
всіх за рік.

В цьому році всіх чекає
велечезніший прорив!
Учні в нас усі вивчають,
пишуть, пишуть і читають!

Щоб лише під Новий рік
пролунав веселий сміх.
Щоб учителька Наталія
нам сьогодні всім сказала:
"Я пишаюсь вами всіми!
Ви у мене молодці! 
І надалі ви вивчайте теореми й формули!"




03.12 був проведений математичний конкурс "КЕНГУРУ".

Деталі за посиланнями:

мій профільГімназія №39 facebook


З 07.12-12.12 у Навчально-виховному закладі гімназія 39 буде

 проведений тиждень права!





Творче домашнє завдання з фізики: вірш про силу

Автор: Єлфімов Олексій, 8-А

Учитель: Денисяко Сніжана Олегівна

МАГІЧНА СИЛА ХЛОПЧЕНЯ

Дзинь-дзелень, навколо скло…
Кого знову принесло?
Я розлючений украй
У вікно дивлюсь впотай.

У вікні, через дорогу,
Скрізь здіймаючи тривогу,
Літня жінка репетує,
Що малеча бешкетує:

«Як це можна? Як це так?
Кинув хлопець у вікно мідяк.
Усе скло розбите вщент
Він ж злочинний елемент!»

Я відклав убік газету
І дивлюсь на крадія бюджету:
То маленьке хлопченя,
А ніяк не бісеня.

Я сильніш нишпорю вуха
Бо цікаво мені слухать,
Що на крики скаже він,
Як оправдує цей дзвін.

Раптом хлопчик відкрив ротик
І завів свій анекдотик:
«Я мідяк пустив зі схилу
Та не врахував я силу.

Сила, як мені на зло,
Розігналась в Ваше скло.
Я не зміг її спинити,
І прошу мені простити.

Силу я детально вчу
Ну а поки промовчу.
Відплачу я за невдачу!»
Крикнув хлопець ледь не плача.

Далі я не слухав вже
І от думаю, невже
Сила хлопчика така
Що розбив він пів-вікна?...



Тиждень "Математики-фізики-інформатики" 

   З 12 по 16 жовтня 2015-2016 рр. у гімназії 39 ім. Богдана Хмельницького Деснянського району м. Києва відбудеться 

                                  тиждень "Математики-фізики-інформатики". 




Вірш присвячений Учителю математики


Автор: Ольга Штепа 

Як вчитель математики
Ввійшла ти в світ Галактики.
Задачок стільки розв'язала!..
Хіба я щось не так сказала?

Дісталася аж через море
Нам теорема Піфагора.
Не рушать альпіністи в гори
Без теореми Піфагора.

А рівнобедрений трикутник
На трьох кутах на перепутті
Куди ж іти? Міркує всяк.
На паралелях поїзди
Пихтять, стомившись від їзди.
В колесах стукіт: "Плюс чи мінус?"
А куля дметься: "В небо кинусь!"

Коза поскубла всі листочки.
Було їх скільки? Знаєш точно?
- Два яблука ділить на трьох?
В стручках заторохтів горох.

Зірвалось колесо од воза, -
Нова геометрична поза.
Яка в султана теорема
Не відав євнух із гарема.

На карті є така держава,
Де двадцять літ облізла гава
Одну й ту саму пісню: "Кар-р!"
Із дуба каркає до хмар.
Там, де висока загорода, -
Осли елітної породи.
Я скрізь літала. Ти пробач,
Із ліку збилась, - стільки дач!

У кожного є депутата
І не така, як ваша хата.
Літала я в міста і села.
Назад вернулась невесела.

Стомився в полі жнець зовсім.
А з ложками стоять аж сім.
З вікна скоринка. Не зівай!
Кар-р! Полетіла я. Бувай!

І тільки в школі перегук
У найточнішої з наук.
Вона від правди ні на крок,
Тому й спішиш ти на урок.




Немає коментарів:

Дописати коментар